TWORZENIE PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH
UBEZPIECZENIA
Tworzone przez nas programy sprzedaży opierają się na
3-stronnej współpracy pomiędzy właścicielem bazy klientów (Operator), dostawcą produktów ubezpieczeniowych (Ubezpieczyciel) oraz dystrybutorem (Call Center).
Przygotowanie programu zawiera w sobie aspekty związane m.in. z opracowaniem:
- niezbędnych analiz prawnych,
projektów umów, - dokumentów opisujących model współpracy,
- koncepcji poboru składek,
- oferty produktowej,
- procedur sprzedaży i obsługi posprzedażowej (rezygnacje, reklamacje, roszczenia),
- rozwiązania informatycznego niezbędnego do integracji systemów w celu wymiany danych pomiędzy stronami
Przygotowanie Programu zawiera również:
- pozyskanie bazy potencjalnych klientów,
- pozyskanie dostawców produktów finansowych,
- wybór kanałów sprzedaży
Kolejna faza to:
- przygotowanie procesu sprzedaży,
- przygotowanie koncepcji dedykowanego produktu,
- ustanowienie zasad współpracy i wzajemnych rozliczeń pomiędzy uczestnikami programu,
- przygotowanie umów i dokumentacji prawnej,
- obsługa roszczeń i likwidacja szkód
USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE
W celu realizacji programów telesprzedaży nasza firma wykorzystuje bazy danych Operatorów (aktualni klienci) oraz bazy danych pochodzące od zewnętrznego dostawcy (potencjalni klienci Operatorów)
Zakres programów:
- sprzedaż nowych aktywacji (voice i data),
- migracja użytkowników pre-paid do usług abonamentowych
Główne elementy wdrożenia programu telesprzedażowego to opracowanie:
- specjalistycznych modułów szkoleniowych,
- zoptymalizowanej oferty dla klienta finalnego w oparciu o analizę rynku,
- procedur monitoringu rozmów oraz coachingu konsultantów,
- szablonów oceny jakości prowadzonych rozmów,
- systemów motywacyjnych,
- procedur obsługi zamówienia (aktywacja & fulfilment),
- modułów raportujących,
- procesów automatycznej wymiany danych z systemami dziedzinowymi operatorów,
- analiza danych i budowa profilu zakupowego klienta
ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI SPRZEDAŻOWYMI
Bieżące zarządzanie procesem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej zawiera m.in.:
- zarządzanie kampanią sprzedażową,
- zarządzanie obsługą posprzedażową,
- raportowanie,
- monitoring jakości