TWORZENIE PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH

UBEZPIECZENIA

Tworzone przez nas programy sprzedaży opierają się na 
3-stronnej współpracy pomiędzy właścicielem bazy klientów (Operator), dostawcą produktów ubezpieczeniowych (Ubezpieczyciel) oraz dystrybutorem (Call Center).
Przygotowanie programu zawiera w sobie aspekty związane m.in. z opracowaniem
:

  • niezbędnych analiz prawnych,
    projektów umów,
  •  dokumentów opisujących model współpracy,
  •  koncepcji poboru składek,
  • oferty produktowej,
  •  procedur sprzedaży i obsługi posprzedażowej (rezygnacje, reklamacje, roszczenia),
  •  rozwiązania informatycznego niezbędnego do integracji systemów w celu wymiany danych pomiędzy stronami

Przygotowanie Programu zawiera również:

  • pozyskanie bazy potencjalnych klientów,
  • pozyskanie dostawców produktów finansowych,
  • wybór kanałów sprzedaży

Kolejna faza to:

  • przygotowanie procesu sprzedaży,
  •  przygotowanie koncepcji dedykowanego produktu,
  • ustanowienie zasad współpracy i wzajemnych rozliczeń pomiędzy uczestnikami programu,
  • przygotowanie umów i dokumentacji prawnej,
  • obsługa roszczeń i likwidacja szkód

USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE

W celu realizacji programów telesprzedaży nasza firma wykorzystuje bazy danych Operatorów (aktualni klienci) oraz bazy danych pochodzące od zewnętrznego dostawcy (potencjalni klienci Operatorów) 

Zakres programów:

  • sprzedaż nowych aktywacji (voice i data),
  •  migracja użytkowników pre-paid do usług abonamentowych

Główne elementy wdrożenia programu telesprzedażowego to opracowanie:

  • specjalistycznych modułów szkoleniowych,
  • zoptymalizowanej oferty dla klienta finalnego w oparciu o analizę rynku,
  • procedur monitoringu rozmów oraz coachingu konsultantów,
  •  szablonów oceny jakości prowadzonych rozmów,
  •  systemów motywacyjnych,
  • procedur obsługi zamówienia (aktywacja & fulfilment),
  • modułów raportujących,
  • procesów automatycznej wymiany danych z systemami dziedzinowymi operatorów,
  • analiza danych i budowa profilu zakupowego klienta

ZARZĄDZANIE PROGRAMAMI SPRZEDAŻOWYMI

Bieżące zarządzanie procesem sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej zawiera m.in.:

  • zarządzanie kampanią sprzedażową,
  • zarządzanie obsługą posprzedażową,
  • raportowanie,
  • monitoring jakości