DEDYKOWANE SYSTEMY INFORMATYCZNE

W zależności od przekazanych kompetencji, nasza firma wykorzystuje dedykowane systemy informatyczne w celu optymalizacji jakości świadczonych usług, standaryzacji i optymalizacji kosztowej.

Wykorzystywane systemy biorą udział w obsłudze następujących procesów:

  • sprzedaży
  • aktywacji
  • fullfilmentu
  • dostarczenia
  • obsługi reklamacji
  • obsługi roszczeń
  • likwidacji szkód

SYSTEM CALL / CONTACT CENTER

Jest to platforma komunikacyjna oparta o najnowsze technologie teleinformatyczne, która pozawala na zarządzanie wszystkimi kontaktami z klientami przez dostępne obecnie kanały komunikacji. 

  • interaktywna obsługa akcji przychodzących (inbound),
  • interaktywna obsługa akcji wychodzących (outbound),
  • aktywny monitoring rozmów w czasie rzeczywistym,
  • przekierowywanie rozmów,
  • Interactive Voice Responce (IVR),
  • nagrywanie rozmów,
  • taryfikacja rozmów,
  • raportowanie

SYSTEM WORK FLOW

System zintegrowany z systemem call/contact center wykorzystywany jest w celu:

  • wspomagania pracy grupowej na określonych dokumentach,
  • automatyzacji zdefiniowanych procesów biznesowych,
  • archiwizacji dokumentacji

SYSTEM OBSŁUGI ROSZCZEŃ I ZARZĄDZANIA POLISAMI

System zintegrowany z systemami call/contact center oraz work flow wykorzystywany jest w celu:

  • weryfikacji zgłoszeń pod kątem formalnym,
  • optymalizacji kosztów likwidacji szkód,
  • standaryzacji i automatyzacji czynności,
  • gromadzenia i łatwego dostępu do danych,
  • bezpośredniego dostępu do informacji o statusie obsługiwanego roszczenia,
  • zarządzania dokumentacją roszczeniową,
  • ochrony przed nadużyciami