DEDYKOWANE SYSTEMY INFORMATYCZNE
W zależności od przekazanych kompetencji, nasza firma wykorzystuje dedykowane systemy informatyczne w celu optymalizacji jakości świadczonych usług, standaryzacji i optymalizacji kosztowej.
Wykorzystywane systemy biorą udział w obsłudze następujących procesów:
- sprzedaży
- aktywacji
- fullfilmentu
- dostarczenia
- obsługi reklamacji
- obsługi roszczeń
- likwidacji szkód
SYSTEM CALL / CONTACT CENTER
Jest to platforma komunikacyjna oparta o najnowsze technologie teleinformatyczne, która pozawala na zarządzanie wszystkimi kontaktami z klientami przez dostępne obecnie kanały komunikacji.
- interaktywna obsługa akcji przychodzących (inbound),
- interaktywna obsługa akcji wychodzących (outbound),
- aktywny monitoring rozmów w czasie rzeczywistym,
- przekierowywanie rozmów,
- Interactive Voice Responce (IVR),
- nagrywanie rozmów,
- taryfikacja rozmów,
raportowanie
SYSTEM WORK FLOW
System zintegrowany z systemem call/contact center wykorzystywany jest w celu:
- wspomagania pracy grupowej na określonych dokumentach,
- automatyzacji zdefiniowanych procesów biznesowych,
- archiwizacji dokumentacji
SYSTEM OBSŁUGI ROSZCZEŃ I ZARZĄDZANIA POLISAMI
System zintegrowany z systemami call/contact center oraz work flow wykorzystywany jest w celu:
- weryfikacji zgłoszeń pod kątem formalnym,
- optymalizacji kosztów likwidacji szkód,
- standaryzacji i automatyzacji czynności,
- gromadzenia i łatwego dostępu do danych,
- bezpośredniego dostępu do informacji o statusie obsługiwanego roszczenia,
- zarządzania dokumentacją roszczeniową,
- ochrony przed nadużyciami